پرسش و پاسخ

کادویی منزل

سوالات متداول

در این قسمت از سایت سعی می کنیم سوالات متداولی که درباره زعفرانیک و نیز زعفران وجود دارد رو بیان کنیم.چنانچه در این زمینه سوالی دارید میتونید اون رو در بخش نظرات همین مطلب بیان کنید.

چرا زعفرانی که شما ارائه میکنید نسبت به زعفران ارائه شده در اغلب سوپر مارکت ها  و گاها دست فروش ها گرانتر است؟

این سوال تعداد زیادی از افراد است .ما همواره در زعفرانیک تمام سعی و تلاش خود را بر این گذاشته ایم که زعفران ارائه شده را با بهترین کیفیت و مناسبترین و کمترین قیمت ممکن ارائه کنیم.این نکته رو هم بیان میکنیم که همیشه اجناس ارزانی که وجود دارند قطعا جنس اصل و درجه یک نیستند.

این نکته رو میتونم با جرات بیان کنم که حدود 80 درصد زعفران ارئه شده در سوپرمارکت ها و مغازه ها زعفران بی کیفیت و یا تقلبی هستند.هنگام خرید زعفرانی که تقلبی است معمولا هیچ آدرس و تلفنی روی آن وجود ندارد و شما پس از خرید زعفران چنانچه از محصول ناراضی باشید ، جایی برای پیگیری شکایت خود پیدا نمیکنید.

متاسفانه بسته های زیادی به صورت آماده در بازار وجود دارد که با سوء استفاده از زعفران قائنات فقط نام زعفران قائنات بر روی آنها حک شده و عملا هیچ آدرس و یا تلفنی در آن یافت نمی شود.این بسته ها به وفور در بازار تهران و سایر شهر ها یافت می شود.البته گاها مشاهد می شود شرکت هایی که در زمینه بسته بندی زعفران کار می کنند ، چنانچه ورشکسته شوند و کارخانه آنها تعطیل شود بسته هایی که برای بسته بندی با برند خود تولید کرده اند را در بازار به فروش می رسانند و افراد سود جو با خرید این بسته ها و قرار دادن زعفران تقلبی در این بسته ها به سود زیادی می رسند.

 

9 پاسخ
    • کشاورز آنلاین گفته:

      سلام.بله ما بسته های زعفران رو در تهران به صورت روزانه و کمتر از یه ساعت تحویل میدهیم. امکان پرداخت وجه منزل نیز در نهران وجود دارد

      پاسخ
  1. مهدی گفته:

    سلام
    بنده امسال ۱هکتار زمین زیر کشت زعفران برده ام.هیچ کود شیمیایی یا سمی هم داده نشده.به نظر شما محصول کمتر و ارگانیک به صرفه تره یا محصول زیاد و غیر ارگانیک.با هدف صادرات.

    پاسخ
    • کشاورز آنلاین گفته:

      سلام.با تشکر از شما. عوامل دخیل در ارگانیک بودن وشناخته شدن زعفران به نام ارگانیک زیاد است. ندادن کود شیمیایی به زمین در طی ۵ سال
      استفاده نکردن از سموم ، قرار نداشتن تیر برق و یا دکل برق در نزدیکی زمین(میدان مغناطیسی) و…..آیا پیاز هایی که خریدین اینطور بوده و قبلا کود شیمیای نخورده؟
      از طرفی برای زعفران ارگانیک آیا مشتری دارید. البته اگر زعفران ارگانیک باشه مشتری زیاد داره، ولی خب کشور های اروپایی معمولا زعفران را در آزمایشگاه خودشون تست میکنند و بعد خرید انجام می دهند.

      پاسخ
  2. علی گفته:

    سلام بنده دنبال خرید زعفران به صورت چکی می‌باشم ،لطفا اگر شخصی را میشناسید که با این شرایط کار میکند معرفی کنید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *