خرید زعفران در تهران (نمایندگی زعفران قائنات تهران)

خرید زعفران در تهران

آیا شما هم مایل به خرید زعفران در تهران به قیمت روز از شرکت ها و نمایندگی زعفران قائنات و یا مغازه زعفران فروشی هستید؟در فروشگاه زعفران زعفرانیک شعبه تهران میتوانید بهترین زعفران قائنات را با بهترین کیفیت در تهران، بدون واسطه از کشاورز (ما تولید کننده زعفران هستیم) تهیه کنید و چنانچه از کیفیت زعفران ناراضی بودید با کمال احترام پس میگیریم. (این نکته رو یادآوری کنیم ما خریدار زعفران نیستیم و چنانچه قصد فروش زعفران خودتون رو دارید با ما تماس نگیرید.

زعفرانیک به عنوان اولین فروشگاه و بزرگترین مرکز فروش زعفران قائنات در تهران و عرضه کننده زعفران قائنات و زعفران گناباد با قیمت زعفران  مناسب، آماده همکاری با شما در این زمینه می باشد.

نمایندگی زعفران قائنات در تهران

در این مطلب سعی میکنیم به تمامی سوالات درباره خرید زعفران در تهران و اینکه زعفران از کجا بخرم و چطور خرید عمده زعفران از کشاورز داشته باشیم پاسخ دهیم تا شما که علاقمند به خرید و یا فروش زعفران در تهران هستید با چگونگی آن آشنا شوید.

لازم به یا آوری هست چون تولید کننده زعفران هستیم فقط زعفران میفروشیم و هیچگونه خریدی از جانب ما صورت نمیگیرد.

 

جهت مشاهده قیمت زعفران در تهران رو متن زیر کلیک کنید

قیمت زعفران کیلویی در تهران

 

خرید زعفران در شهر تهران

زعفران گیاهی است از تیرهٔ زنبقیان، مزیت ها و خواص زعفران را همگان میدانند، از قبیل خواص دارویی و رنگ غذایی ، در دستور آشپزی اکثر ایرانی ها معمولا وجود دارد. امروزه کمتر کسی هست که نداند بزرگترین تولید کنندگان زعفران در ایران و همینطور در جهان  استان خراسان بزرگ و به ویژه سه شهر گناباد و تربت حیدریه و قائنات است.این سه شهر به تنهایی بیش از 90 درصد زعفران در دنیا را تولید می کنند.

خرید زعفران در تهران

در این میان تربت حیدریه بشترین تولید را نسبت به دو شهر گناباد و قائن دارد. در اوایل سال  2019 میلادی زعفران شهرستان گناباد به دلیل استفاده از شیوه های سنتی در کشت زعفران و همچنین استفاده از آب قنات در آبیاری زمین های زعفران توسط سازمان فائو  ثبت جهانی شد و با عث خوشحالی همه مردم ایران گردید.

امروزه اکثر ما ایرانیان وقتی به مشهد مقدس سفر میکنیم  پس از زیارت امام رضا (ع) به دنبال خرید سوغات خراسان(خرید زعفران) و یا سوغات مشهد که همان زعفران خراسان است هستیم.و معمولا سعی می کنیم این کار را در اطراف حرم امام رضا و بویژه بازار رضا انجام دهیم.  موقع خرید معمولا اطلاعات کافی در مورد انواع زعفران و درجه کیفیت آن نداریم و یا فروشنده های زعفران موقع فروش این اطلاعات را به ما نمی دهند.و خب بالاخره بدون سوغاتی هم که نمی شود مشهد مقدس را ترک کرد.به هر صورت زعفران را از فروشنده های آن می خریم.

فروش زعفران در تهران

نظرات خریداران زعفران از فروشگاه زعفران زعفرانیک

پیشنهاد خرید
۱۰۰ گرم زعفران سرگل اعلا کادویی خرید زعفران در تهران (نمایندگی زعفران قائنات تهران)

100 گرم زعفران سرگل قائنات کادویی

تومان۱۱,۴۵۰,۰۰۰تومان۱۱,۴۵۰,۰۰۰خرید کنید

فروشگاه زعفران تهران

معمولا افراد برای خریدهای بعدی زعفران نمیتوانند هر بار به مشهد مقدس یا شهر های تولید کننده زعفران یعنی گناباد و تربت حیدریه ونیز قائنات سفر کنند به همین دلیل به دنبال خرید اینترنتی زعفران هستند.اما غافل از اینکه  مرکزی وجود دارد که در آن میتواند خرید زعفران عمده زعفران را مستقیم از کشاورز انجام داد. امکان خرید زعفران صادراتی در تهران به صورت حضوری در فروشگاه زعفران ما وجود دارد.(حضور با هماهنگی قبلی)

فروشگاه زعفران تهران

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش سرعت و بستر اینترنت و فضای مجازی این امکان فراهم شده است که خود کشاورز به صورت آنلاین و در بستر اینترنت این کار یعنی فروش زعفران و یا محصولات خود را انجام دهد. اما متاسفانه اکثر افراد فکر می کنند که کشاورزان ما هنوز هم مانند سی و یا چهل سال پیش دور از تکنولوژی و امکانات هستند و هیچ گونه اصلاعاتی در این زمینه ندارند. اما این تفکر کاملا اشتباه بوده و کشاورزان ما امروزه به مسائل روز و تمامی اطلاعات اشراف کامل دارند و اجازه سوء استفاده دلال ها در این زمینه یعنی فروش زعفران را نمی دهند.

نمایندگی زعفران قائنات در تهران

 با گسترش شبکه های اجتماعی و بازاراریابی اینترنتی کشاورزان هم بیکار ننشسته اند و دامنه عرضه محصولات خود را از ارائه به خریداران عمده سر زمین و نیز دلالان به بستر اینترنت و وب سایت ها گسترش داده اند.خرید زعفران به صورت اینترنتی نیز یکی از روش هایی است که ما در زعفرانیک به دنبال آن هستیم تا مخاطبان ما بتوانند به راحتی و در بستر اینترنت زعفران را به راحتی بخرند و درایران و سایر شهر های کشور و همچنین در زعفران را در تهران به راحتی درب منزل دریافت نمایند.پس از آن نیز مجموعه ای باشد تا پاسخگو امکانات پشتیبانی سایت را انجام دهد.

مرکز فروش زعفران در تهران

جعبه کادویی زعفران زعفرانیک

مغازه زعفران فروشی

زعفرانیک و تفکر شکل گیری آن نیز بر همین مبنا می باشد .ما میخواهیم به همگان ثابت کنیم که امروزه کشاورزان کاملا به این گونه  اطلاعات واقف هستند و خود می توانند تمامی کارهای فروش زعفران را از صفر تا صد  انجام دهند ونیازی به وجود واسته و یا دلال نیست.امیدواریم با حمایت های شما در این مسیر  موفق باشیم. 

در زعفران فروشی زعفرانیک که دفتر فروش آن در پایتخت مستقر شده است شما میتوانید انواع مختلف زعفران را  شامل نگین ، سوپر نگین و سرگل ، پوشال ، دختر پیچ به صورت بسته های کادویی و نیز به صورت عمده و فله  انتخاب کرده و خرید زعفران در تهران را صورت حضوری تجربه نمایید. و یا درب منزل دریافت نمایید.

قیمت روز زعفران در تهران

خرید زعفران در تهران

به جرات میتوانیم بگوییم که 80 درصد زعفران موجود در بازار و سوپر مارکت های شهر ارائه میگردد زعفران اصلی نیست و اکثرا تقلبی هستند. و عده ای سود جو در پس پرده فروش زعفران تهران به صورت بسته بندی و عمده ونیز فله هستند که حتی زمین کشت زعفران را از نزدیک ندیده اند.

در این زمینه حتی شرکتهای خرید و فروش زعفران زیادی در تهران وجود دارند که اغلب آگاهی چندانی در این زمینه ندارند و گاها مشاهده می شود اگر هم آگاهی دارند این اطلاعات را  به طور کامل در اختیار خریدارن قرار نمی دهند.تا به این وسیله بتوانند زعفران های بی کیفیت ویا تقلبی را به جای زعفران اصل به فروش برسانند.

مرکز و نمایندگی فروش زعفران قائنات در تهران

مرکز و نمایندگی فروش زعفران قائنات در تهران

 

هدف ما در فروشگاه اینترنتی زعفران زعفرانیک  آگاهی رساندن به خریداران جهت انتخاب زعفران درجه یک و مرغوب است تا هنگام خرید زعفران در تهران به راحتی بتوانند زعفران اعلا  و اصلی را از زعفران تقلبی تشخیص دهند . امکان خرید زعفران در شهر تهران به صورت حضوری و با قیمت بسیار مناسب وجود دارد.شما میتوانید جهت خرید حضوری زعفران درجه یک با شماره های ما در تماس باشید.

زعفران از کجا بخریم

مجموعه زعفرانیک متشکل از کشاورزان روستای باغ آسیا از توابع شهرستان گناباد و درفاصله 297 کیلومتری مشهد واقع شده است.دفتر مرکزی فروشگاه زعفرانیک در روستای باغ آسیا واقع شده و ما جهت پخش محصولات و زعفران درجه یک این روستا در پایتخت ، دفتری را تاسیس کرده ایم تا بتوانیم فروش زعفران گناباد را در فروشگاه زعفران تهران فروش به صورت عمده ، کیلویی ، فله و نیز جزئی و  بسته بندی کادویی به راحترین و سریع ترین روش ممکن انجام دهیم.

مرکز فروش زعفران قائنات در تهران

مرکز خرید عمده زعفران تهران

ما فروش عمده زعفران در تهران را به صورت های مختلف  شامل : فروش کیلویی ، عمده و  نیز فروش فله زعفران در تهران را با بهترین کیفیت و ارائه استاندارد های لازم در کمترین زمان ممکن انچام می دهیم.در زعفرانیک زعفران را از کشاورز بخرید.

نمایندگی زعفران قائنات تهران

شما می توانید سفارشات زعفران خود را شامل بسته بندی های  مختلف از بسته های یک گرمی  و نیز یک مثقالی تا چند مثقالی  و نیز بسته بندی های یک کیلویی و فله و پک هدیه زعفران کادویی با ما در میان بگذارید و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن در تهران دریافت نمایید و کیفیت و عطر و طعم زعفران درجه یک و جهانی گناباد را  تجربه کنید.

مرکز فروش زعفران در تهران

خرید زعفران در تهران

در مورد زعفران گناباد این نکته حائض  اهمیت است که اکثر صادرت کنندگان و شرکتهای فروش زعفران که به صورت کاملا حرفه ای کار میکنند جهت صادرات زعفران درجه یک به دنبال زعفران گناباد به دلیل عطر و بوی خاص آن هستند. تا جایی که زعفران گناباد را به عنوان زعفران لاکچری ایران معرفی می نمایند.

شرکتهای فروش زعفران تهران

شرکت های مختلفی در زمینه پخش زعفران فعالیت می کنند .زعفرانیک جهت پخش زعفران به صورت فله در تهران و همچنین به صورت بسته بندی فعالیت خود را آغاز نموده است.شما می توانید جهت سفارش انواع بسته بندی ها در مقیاس یک گرم و دوگرم تا چند مثقالی می توانید با شماره های ما در تماس باشید و یا از طریق شبکه های اجتماعی استعلام قیمت نمایید.

نمایندگی فروش زعفران قائنات در تهران

با توجه به اینکه فروشگاه زعفران زعفرانیک صرفا محصول زعفران گناباد را  جهت فروش ارائه می نماید.جهت برآورده کردن نیاز آن دسته از مشتریان که صرفا به دنبال زعفران قائنات هستند ،این مجموعه فروش زعفران قائنات در تهران را نیز انجام می دهد و قادر به تامین زعفران قائنات نیز هستیم.

ما در مجوعه زعفرانیک تمام تلاش مان این است که اولا زعفران اصل و درجه یک را به مشتریان تهرانی  ارائه نماییم و ثانیا قیمت زعفران ارائه شده در دفتر تهران ، اختلافی با دفتر گناباد نداشته باشد و قیمت های ما نسبت به سایر قیمت های ارائه شده رقابتی باشد ضمن اینکه ما قادریم زعفران مورد نیاز شما را در تهران در همان روز و حتی در عرض دو الی سه ساعت تحویل مشتری نماییم. که این خود می تواند مزییتی باشد نسبت به سایر فروشگاه های زعفران .

شما میتوانید جهت سفارش انواع مختلف زعفران در تهران و نیز استعلام قیمت زعفران مثقالی می توانید  همه روزه با شماره های ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید و چنانچه مایل به خرید حضوری هستید به ما اعلام نمایید تا در مناسب ترین فرصت در خدمت شما باشیم.

در این مجموعه فقط فروش زعفران صورت میگیرد.

زعفران تهران

مشاوره از طریق شبکه اجتماعی

خرید زعفران تهران

مشاوره تلفنی از طریق واتس آپ

مغازه زعفران فروشی

تماس تلفنی

جهت مشاوره رایگان در مورد خرید زعفران و آشنایی با انواع زعفران با ما در تماس باشید.صمیمانه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.هدف ما در زعفرانیک آشنایی رساندن در مورد محصول زعفران و راهنمایی درمورد خرید بهتر  و مطمئن تر زعفران است.

جهت خرید انواع مختلف زعفران  و آگاهی از قیمت روز زعفران در تهران به کانال ما به ادرس zafaraniccom@ مراجعه نمایید .

 

قیمت روز زعفران کیلویی

پخش عمده زعفران در تهران

فروش انواع زعفران بسته بندی شده در تهران امکان پذیر است.جهت خرید زعفران کیلویی و بسته بندی شده به صورت عمده در تهران با ما درتماس باشید.

17 پاسخ
  1. زهرا میر کریمی گفته:

    سلام.تحویل زعفران توی تهران به چه صورته.ایا فروش جزئی هم دارید؟

    ———————————-
    با سلام. تحویل زعفران تو شهر تهران به صورت رایگان و در کمترین زمان ممکن انجام میگیره.حدود سه تا چهار ساعت البته اگه سمت شرق تهران باشه شایدم کمتر.فروش به دو صورت جزئی و کلی صورت میگیره و شما می توانید زعفران رو به مقدار دلخواه سفارش بدهید و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.همچنین پرداخت درب منزل هم برای اعتماد سازی بیشتر انجام می گیرد.

    پاسخ
  2. سلیمانی گفته:

    برای خرید عمده زعفران باید چکار کرد
    ______
    با سلام
    برای خرید زعفران سه راه وحود دارد.
    ۱ _ از طریق سایت اینترنتی خرید کنید
    ۲ _ از طریق تماس یا شبکه های اجتماعی سفارش دهید
    ۳ از طربق تماس و حضور در دفتر خرید کنید

    پاسخ
    • کشاورز آنلاین گفته:

      سلام.
      با تشکر از شما
      مجموعه زعفرانیک با توجه به اینکه خود تولید کننده زعفران هست.هیچ گونه خرید زعفرانی ندارد و فقط در زمینه فروش زعفران در تهران فعالیت میکند.
      با تشکر

      پاسخ
    • admin_blog گفته:

      سلام.
      با توجه به اینکه ما خودمون تولید زعفران داریم.فقط زعفران خودمون رو میفروشیم و هیچگونه خریدی انجام نمی دهیم.صرفا فروش زعفران

      پاسخ
  3. امیر محمد گفته:

    زعفرون سرگل از این مدلی که قیمت داخل سایت گذاشتین ارزونتر هم دارین؟؟ و امکان خرید حضوری در تهران هست آیا؟

    پاسخ
  4. مریم گفته:

    سلام وقت شما عزیزان بخیر . من مادرم اهل خراسان هستند و هرساله برای خرید زعفران تازه از تهران ب خراسان می‌رفتند .امسال بدلیل شرایط کرونا مقدور نیست برامون . شما امکان ارسال گل هم براتون مقدور هست ؟ ک هفته ای برامون ارسال کنید ؟ باتشکر

    پاسخ
    • کشاورز آنلاین گفته:

      بله . این امکان فقط در شهر تهران وجود داره که زعفران رو درب منزل ببینید و بعد پرداخت کنید. با شماره های ما در فروشگاه زعفرانیک تهران همراه باشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *